środa, 30 stycznia 2008

Tą suczkę spotkała kara chłosty

www.dominacjaibdsm.pl

dominy warszawa
dominy cz
ostre dominy

Dwie lesbijki lubią się ostro zabawić. Jedna z tych suczek wypięła się na krzesle a druga strzelała jej klapsy w dupę.Ale na tym się nie skończyło. Po chwili laska poszła po trzepaczkę do dywanów i dalej waliła po pupie swoją koleżankę. Wychłostała ją naprawdę ostro. Dupa blondyneczki była cała czerwona. Następnie dziewczyny do zabawy włączyły jeszcze drżący wibrator. Wkładały go sobie w cipkę na zmianę. Lesbijki to naprawdę niewyżyte laski. Dominacja i bdsm, tortury, chłosta itd to ich świat. Zwykłe ruchanie dla tych dupeczek jest nudne. One są żądne ostrych wrażeń!


Ostre filmy z dominacjami! Super fetysz i bdsm!!!

SEX GRUPOWY-faceci wychlostali sexy laski

www.wielkiekutasywakcji.pl

sex dominy
dominy anonse
szukam dominy

Dwie super laseczki i dwaj sexy faceci. Cała czwórka lubi się dobrze zabawić. Na początku wypili trochę alkoholu i potem już było ostro. Chłopcy jebali te napalone suki na dwa baty. Ruchali je w dupę i w mokre cipki. Laski ujeżdżały kolesi na fajnej kanapie. Skakały im po kutasach a oni byli zajebiście zadowoleni. Te dziewczyny to prawdziwe gwiazdy porno. Czasami kręcą sobie filmiki jak są jebane przez swoich partnerów. Oczywiście poza klasycznymi zabawami te kobiety lubią bardziej hardcorowe zabawy: fetysz, sadomaso itd. Kochają ruchać się przed obiektywem - gdy są jebane chcą by to kręcono i by robiono im zdjęcia.

FILMY XXX-SUPER SEX GRUPOWY!!!

wysokie obcasy-najpierw stripiz a potem chłosta

www.podniecajacewysokieobcasy.pl

dominacja ogloszenia
dominy
polskie dominy

Super laseczka w podniecających wysokich obcasach! Zobacz jak ta suczka pozuje z wdziękiem. Założyła na nóżki fajowe kozaki i sexy bieliznę. Ona bardzo lubi swoje ciało, dlatego bez żadnego wahania pokazuje cycki i cipkę. Odkąd pierwszy raz dała się wyruchać na jednej z domówek sex stał się jej hobby. Rucha się gdzie tylko się da. Oczywiście nie z byle kim, ta suka jest tak pociągająca, że to ona przebiera w facetach. Jeżeli zamierzasz podbić do takiej dziwki musisz się liczyć z tym, że czeka Cię selekcja. Ta suka lubi fetysz, sado maso i takie hardcorowe gierki. Czasami lubi zapuścić włochy na szparce bo są faceci, którzy lubią takie owłosione cipki.

Extra pornole z laseczkami na obcasach!EXTRA FILMY PORNO!

środa, 23 stycznia 2008

Poznali się na czacie bdsm.


dominacja bdsm
dominacja ogłoszenia
opowiadania dominacja

Młoda para poznała się na czacie bdsm. ich preferencje seksualne są bardzo zbliżone skoro oboje znaleźli się na tym samym kanale. laska lubi jeździć konno i to nie tylko zawodowo. Lubi dosiadać wielkie kutasy. Czasami do sypialni zabiera ze sobą takie gadżety jak bat oraz wysokie kozaczki. Wygląda w nich niezwykle seksownie. Na początek koleś zapinał ją na wysokim stołku. Nabił tę sukę na swoją pałę a ta wiła się i drapała go po plecach. Następnie gość wziął ją na ręce i zapakował dużego kutasa w dupę! O tak, ta laseczka uwielbia sex analny. Kutas penetrował jej odbyt bardzo głęboko. Jednocześnie facio wkładał jej palce w rozruchaną pizdę. Potem posunęli się trochę dalej: tortury, chłosta czyli ostry polski fetysz. Jesteś fanem bdsm? Może i ty znajdziesz spełnienie swoich fantazji erotycznych w internecie!

Wejdź dalej i oglądaj extra filmy porno!!!




www.wielkiekutasywakcji.pl

Szkoła bdsm dla gorącej suki!


dominacja anonse
dominacja towarzyskie
sex dominacja

Koleś związał nogi i ręce rudej dziwce. Śliczna, namiętna laseczka z wygoloną cipką. Tak zaczyna się ostra zabawa. Ruda laska czeka ze związanymi kończynami na gorace ruchanie. Jednak nie tak prędko. najpierw dostanie trochę klapsów w dupeczkę. Następnie czeka ją chłosta. O tak, ona lubi taki fetysz. Lubi być zniewolona i jebana w takim stylu.


SEX TORTURY EXTRA CIPEK!!!




www.fetysz-klub.pl

bdsm z ogłoszenia - zobacz jaka jazda!


chłostę
dominacja
czat z dominacją

Zobacz tę dziwkę w wysokich obcasach jak zdominowała swojego faceta. Rozebrała go i spętała. Koleś posłusznie słuchał swojej pani. Laseczka ubrała się w sexy kozaczki,spódniczkę ze skóry oraz rękawiczki. Nie mogło zabraknąć oczywiście takich gadżetów jak pejcze. Dupeczka przywiązała gościa do słupa i zaczęła się ostra chłosta. Mimo, że trochę go to bolało było to podniecające doświadczenie.Następnie suczka położyła faceta na podłodze i nadal poddawała go małym torturom. Wysokimi obcasami naciskała na jego ciało. Po tej grze wstępnej siadła na jego buzi swoją mokrą już cipką. Koleś lizał namiętnie jej gorącą szparę. Cała zabawa zakończyła się baaardzo ostrym pierdoleniem :D


OSTRE FILMY!!!



www.podniecajacewysokieobcasy.pl

poniedziałek, 14 stycznia 2008

Fajne bdsm movies-filmy i zdjęcia ostrych fetyszów :D


chłosty
chłostać
chłosta kobiet

To była naprawdę ostra akcja. Młody gość i sexowna dupeczka podczas ostrych fetyszowych zabaw! Oni lubią takie jazdy. Lizanie stóp, sikanie na twarz i sranie na klatę. Ohhh...co oni wyprawiają. Tym razem udali się do swojego magicznego salonu tortur. Na początek przywdziali skórzane gadżety i zaczęli się zabawiać. Panna uklękła na stoliku i zrobiła swojemu gościowi laskę. Następnie zamienili się miejscami. Pani wystawiła wygoloną cipkę do lizania. Napalony facet lizał namiętnie jej sexy ciasteczko. Jej cipka lubi ostre świdrowanie jęzorka. Całość zakończyła się ostrym ruchaniem. Rzecz jasna nie mogło obyć się bez chłosty i klapsów w dupę! To był prawdziwy hardcore! Koleś pokazał pani kto rządzi! Jebał ją ostro a ona z przyjemnością mu ulegała. Dominacja niczym z fetyszowych filmów!



www.sexfetysz.pl

czwartek, 10 stycznia 2008

Dostała ostrą szkołę bdsm i wiązania :D


chłosta
chlosta
kara chłosty

ta panna lubi gdy facet nią rządzi. Chciałą sobie urozmaicić życie z mężem, więc postanowili się ostrzej zabawić. Tym razem w zabawach górowała dominacja jej męża. Koleś rozebrał swoją kobietę i związał ją grubą liną. Zarówno ręce jak i nogi. Mało tego, jako że zaczęła trochę pokrzykiwać zakneblował jej buźkę. Zawsze podchodził do swojej baby z szacunkiem, ale ten fetysz baaardzo mu się spodobał. Zanim zaczęli uprawiać sex postanowił zafundować żonce małe tortury. Oczywiście nie jakiś sadyzm, ale lajtowe chłostanie i klapcy w dupę. Szczypał ją lekko po sutach i bił swoim kutasem po twarzy. Kobieta nie znała dotąd tej strony osobowości swojego męża.

Skończyło się na ostrym jebaniu!To strona tylko dla ludzi o mocnych nerwach! jeśli jesteś pipą lepiej TU nie wchodź!!!




www.dominacjaibdsm.pl

Ostry bdsm w pl - wiązanie i biczowanie



ogłoszenia bdsm
szkola bdsm
czat bdsm

Zboczony koleś poszukiwał panny do ostrych zabaw. Zamieścił w internecie ogłoszenie:szukam dominy, laski która będzie chciała nade mną górować oraz która lubić być podwładną. Zgłosiła się jedna laska, która dokładnie opisała jak sobie wyobraża taką zabawę. Na początek lodzik, potem mocna chłosta. Widać, że panna była obeznane w tematyce. Ale jak miała nie znać skoro większość miejsca na jej półce zajmują sadystyczne filmy. Spotkali się więc i wcielili w życie swoje gorące fantazje. Na początku się rozebrali i laska od razu dossała się do wielkiego kutasa. Siorpała go doskonale. Widać od razu, że to wprawiona obciągara. Następnie dzika suczka wypięła szparę i chciała być ostro ruchana. Gość pierdolił ją od tyłu jednocześnie biczując jej plecy. Dupił ją i krzyczał głośno: a masz ty dziwko! Potem to ona przejęła dominacje. Wsiadła na kolesia i jeździła ostro po jego kutasie. Skakała i kręciła się po wielkim stojącym chuju. Jazda była taka ostra, że doszli w tym samym momencie. Lepka sperma wypełniła całe jej cipsko. Oh yeah...oni uwielniają takie porno fetysze. Jesteś fanem niestandardowego sexu? Podnieca Cię ta niszowa dzikość i pożadanie?

OSTRE PORNO!NISZOWY SEX!
Wejdź dalej i oglądaj extra pornole!!!






www.niszowy.xsex.pl

środa, 9 stycznia 2008

Anonse dla fanów bdsm to prawdziwa gratka!



polscy geje
polscy geje
polscy geje

Dwie sexy lesbijki, które uwielbiają udziwnić sobie igraszki. Te panny uwielbiają dominację i bdsm. Czasami zabawiają się delikatnie, zmysłowo i romantycznie a czasami wychodzą z nich nieposkromione lwice. Te laski dają czasem ogłoszenia do anonsów i szukają innych ludzi do wspólnej zabawy.

Dupeczki wybrały się do starych piwnic w pobliskiej kamienicy i tam postanowiły dać upust swoim fantazjom. Jedna z nich została związana. Mało tego koleżanka poprzylepiała jej w okolicach cipska elektrody. i właśnie w ten sposób pokazywała jak ją kocha. Co chwilę uwalniała lekkie elektryczne impulsy, które delikatnie kopały jej koleżankę. Co jakiś czas podkręcała moc. Oł jeee.. to się nazywa konkretny fetysz. Gdy laseczki były już wystarczająco podniecone zaczęły się bzykać. Dupa wymierzająca kary założyła pas ze sztucznym kutasem i penetrowała nim cipkę swojej koleżanki. Jebała ją nie przestając razić prądem. Dla jej cipki to były niezłe tortury. Wiele osób z którymi są zaprzyjaźnione uważa, że ich zabawy są dziwne. Że tak zabawiają się masochiści. Ale one kompletnie się tym nie przejmują. Lubią swoje chobby! Taki sex i takie zabawy sprawiają tym laskom niebywałej przyjemności.

Chcesz więcej takich scen? FETYSZ-KLUB zaprasza do środka!



www.fetysz-klub.pl

To będzie niezłe opowiadanie o bdsm! - hardcorowa akcja


bdsm pl
szkoła bdsm
bdsm movies

Młodzi, napaleni i podnieceni ludzie, którzy lubią ostrą zabawę. Koleś znalazł panią, która lubi być chłostana na jednym z portali erotycznych. W ten sposób nawiązali kontakt i wspólnie spełniają swoje dzikie fantazje. Nie bawili się w jakieś tam zapoznawanie tylko od razu przeszli do rzeczy. Laseczka miała już na sobie lateksowe ciuszki i bardzo seksowne pończoszki. Po chwili już siedziała z zakneblowanymi ustami i kajdankami na rękach. Koleś lekko ją biczował i szeptał jej świństewka do ucha. Jego spodnie mało nie rozrywała wielka stojąca pała. Wyjął knebel z ust partnerki i wsadził tam kutasa. O tak, oni uwielbiają bdsm.W tym klimacie każde z nich się spełnia. Laseczka robiła mu loda a on wciąż prosił aby wzięła go głębiej. Potem zamienili się rolami-on wylizał jej mokrą od spływających soków cipkę. Na finał zostało ostre bzykanie. Gość posuwał nieznajomą od tylca, klepał ją po dupsku i ciągnął łańcuch, który miała zaczepiony o szyje. Ostry sex, dominacja i masochizm - dla wielu wydaje się to chore, ale dla nich to spełnienie najskrytszych fantazji :D

OSTRE SCENY I TOTALNA PERWERSJA! KLIKNIJ TUTAJ I ZOBACZ OSTRE FILMY!!!




www.sexfetysz.pl

poniedziałek, 7 stycznia 2008

BDSM - extra sceny z dominacjami! - dzisiaj start!


bdsm
opowiadania bdsm
anonse bdsm

O tak ta para lubi ostrą zabawę. Wiązanie, chłostanie,zabaweczki - oni kochają urozmaicać swój sex w tej sposób. na początku koleś związał swoją laskę w ruinach starego budynku. Spiął ją łańcuchami i dawał jej klapsy w dupeczkę. Ta suczka lubi czuć, że facet ma nad nią władzę. Gość szczypał delikatnie jej cycuszki a potem znów zafundował jej lekkie biczowanie. Następnie laska została zniewolona na krześle. Siedziała rozkraczona a jej facet zabawiał się z jej cipką. Lizał ją i władał do niej różne zabaweczki. Oczywiście gdy ona już miała dość zamienili się rolami. Tym razem to ona dominowała. Cała przygoda zakończyła się ostrym ruchaniem. Lubisz bdsm, spanking, szczanie i inne fetysze? Wracaj tu codziennie! najlepsze zdjęcia i filmiki w codziennych aktualizacjach!

DOMINACJA I BDSM!!!